Fantezii cu ciocolata…

Posted: 3 septembrie 2009 in Retete a la Jenika
Etichete:,

Ar fi prea multe de spus….

Cred….

Si de aceea , cum vorbele sunt de prisos , am sa evit povestea faptelor de glorie si a momentului cand am tinut pentru prima data in mana fructul de cacao. Am sa evit sa povestesc cum si care a fost gustul pe care il aveam in minte si pe cerul gurii la prima muscatura dintr-o ciocolata americana.

Am sa evit toate astea si mai bine am sa ma joc putin…..

Trufe de ciocolata cu cirese si aroma de flori de jamaica

Comentarii
  1. dramoleta spune:

    Astea merg servite impreuna cu machomenii de dincolo 😆

  2. Jenika spune:

    Si cu o sampanie frapata…..
    🙂
    Stiu…..
    ))

  3. Chat Noir spune:

    Amandinele erau bomboanele mele preferate.
    Amandinele sunt prăjiturile mele preferate.
    Acum și trufele … o să ajung multilateral dezvoltat …

  4. anca spune:

    😎 deci,observ ca nu va sta gindul decit la secs!! 😆

  5. Jenika spune:

    Chat Noir…..
    Amandine……. amandine………trufe….si o sa mai vedem!
    :))

  6. Jenika spune:

    Anca…esti o scumpa…
    Cum le spui matale ca un om mare….
    Da la secs ne gandeam!!!
    Deh…barbatii……
    :))

  7. Antoaneta spune:

    Astea erau de ziua mea adicã…dar numai în poza? Sau m-ai sarbatorit si tu în felul tau?:)

  8. Jenika spune:

    Pai era altfel sa ratez …..
    Bine ca stiu…..
    Mamanu meu e pe 8…..
    🙂
    Diferenta de o luna intre noi….
    Hmm…..
    :))

Lasă un comentariu