Chifle secretoase a la Jenika

Posted: 28 august 2009 in Retete a la Jenika

Niste chifle numai bune pentru seara sau dimineata devreme.

Reteta:

Simplu…

Se realizeaza un aluat normal ca pentru paine sau pizza.

Adica, 300 gr faina alba cernuta, 50ml ulei, 100 ml apa calduta , drojdie proaspata, un varf de sare.

Separat am taiat frumos si estetic 100 gr ciuperci dintr-o conserva, o jumatate de ardei panamez picant , 3 fire de ceapa verde si am ras 100 gr de branza telemea.

La aluatul pentru paine am adaugat toate ingredientele si am realizat o coca cu toate aceastea. Dupa o ora de adormire si liniste muzicala la loc caldut , am reluat procesul de framantare a aluatului pentru 10 minute , moment dat in care am decis ca este gata pentru realizarea chiflelor.

Din doi cremvusti de pui, in cazul meu afumati gata , am realizat 8 bucati mici dar generoase pe care le-am invelit in aluatul nostru. Chiflele realizate si cu surprize le-am asezat frumos si domol intr-o tava incapatoare si am lasat sa creasca putin, respectiv inca 20 de minute de liniste muzicala. In tot acest timp , folosind un cuptor electric, am realizat preincalzirea lui pana la 170 grade Celsius pentru 5 -10 minute . Timpul de coacere este de aproximativ 15 – 20 minute.

Atat.

Dupa care le-am scos si le-am si probat.

DSCF1289

DSCF1290

DSCF1291

DSCF1282

DSCF1284

DSCF1286

DSCF1287

DSCF1288

Comentarii
  1. Traian spune:

    Pfffff…deci nu mai intru pe situl asta Imi ploua-n gura 👿

  2. anca spune:

    da,ne torturezi!! repteta,nu dai repteta ? 🙄

  3. Jenika spune:

    Mare shef!!!
    Hai te rog…..
    Promit chiar….
    Nu mai postez cu mancare…da…deloc/!!!!
    :))

  4. Jenika spune:

    Madam Anco…prestez si reteta…
    Stai olecuta ca vreau sa va lovesc cu o alta loviutura de maestru….matinal!!!
    :))

  5. dramoleta spune:

    Esti plin de … secrete :)))

  6. Jenika spune:

    Hm….ma simt flatat…..
    :))
    Eu si secretele mele….
    Adica dau din casa deci nu mai sunt secretos….
    Vai……
    :))

Lasă un comentariu