Costita. Costita lu’ Jenika

Posted: 16 august 2009 in Cu burta plina, Retete a la Jenika

In urma unui scurt sondaj de opinie realizat in pantecele largi si generoase ale frigiderului din dotare , am constatat analitic si realist ca niste costite de porcusor,  murit de tanar de mana miseleasca a vreunui macelar costarican oarecare si chiar necunoscut, stau foarte singhere intre pungile ermetice de pui mandrii dar rusinosi. Asa ca am executat scoaterea lor din acest ambient periculos si am decis scufundarea lor in piscina aromelor unei marinate de ulei , dulceata  de portocale , patrunjel , cimbru , usturoi, zahar , miere de albine , sare  si multa paprika piscacioasa. Iar mai apoi dupa o lunga desfatare a lor in aceasta companie selecta le-am si executat o forjare la rosu in cuptorul preincalzit din timp.

Cum? De ce? Cat? Cine?

Intrebari la care tot ce pot raspunde e ca faptele fotografice spun mai mult decat o mie de cuvinte bine mestesugite.

DSCF0935

DSCF0936

DSCF0938

DSCF0939

DSCF0941

DSCF0942

DSCF0943

DSCF0944

DSCF0946

DSCF0947

DSCF0948

DSCF0952

DSCF0953

DSCF0954

DSCF0957

DSCF0960

DSCF0962

Pohta mare!!

Comentarii
  1. dramoleta spune:

    Wunderbar! 😆
    S-a bagat la favorite 😎

  2. Jenika spune:

    Sarumana….
    🙂

  3. excelenta reteta!
    iar blogul pe alb arata FB 🙂
    numa bine!

  4. Jenika spune:

    Mersi mult de vizita…..
    Incerc si eu sa mai fac putina lumina pe aici…
    Nu prea am eu timp asa cum vreau …dar incercam…..
    🙂

Lasă un comentariu