Tortura a la Jenika

Posted: 15 august 2009 in Cu burta plina, Retete a la Jenika

Un platou finut , asa cum este Mariscada a la Jenika , presupune la sfarsitul sau , trecerea pe paladarul obosit de aroma fructelor de mare , a dulcetii dintr-o felie de tort.

Tort de cacao cu crema de portocale

Un blat simplu pentru tort , frisca , crema de portocale  pentru cofetarie pe baza de gelatina , esenta vanilie si lichior de nuci.

DSCF0976

DSCF0980

DSCF0984

DSCF0983

DSCF0985

DSCF0987

DSCF0988

DSCF0990

DSCF0993

DSCF1006

DSCF1009

DSCF1007

Comentarii
  1. dramoleta spune:

    Deci nu ti-a ajuns tortul miresei? 😆

  2. Jenika spune:

    Nu…in plus cum e Sambata …sau ma rog o fost pana acum juma de ora……. trebuie sa imi ocup timpul cu ceva…
    De dimneata am fost la pedichiura…apoi m-am plimbat agale si apoi la pranz am decis sa si produc ceva inteligent pe ziua de azi….
    🙂

  3. lucia.alexandru spune:

    Din toate acestea,de la ambele postari,nu am decat vinul alb,demisec.Restul ,am sa mi -l imaginez,si,chiar simt ,ca totul e delicios.So…ridic paharul pentru voi!O duminica superba sa aveti 🙂

  4. anca spune:

    te urasc,iara :mrgreen:
    maiculita! da faina tortura! vreau sa fiu torturata!!! 😆

  5. Jenika spune:

    @Lucia
    Sarumana mult…..O duminica la fel de placuta…..
    🙂

  6. Jenika spune:

    Anca…..
    Ce sa fac…..???!!
    Se pare ca nu reusesc deloc sa obtin alt efect asupra femeilor……
    :))

Lasă un comentariu