Mariscada a la Jenika

Posted: 15 august 2009 in Cu burta plina, Retete a la Jenika

Un platou deosebit , usor pentru cei fini si dedati la delicii culinare , mariscada de fata reprezinta imbinarea perfecta intre aromele marii si iubirea suprema pentru gatit.

10 scoici , o bucata din caracatita turbata , un peste fara oase , creveti medii sau mari, ceapa , usturoi , ardei gras, ciuperci, patrunjel , condimente picante , piper , sare , lapte de cocos , smantana , vin alb sau cognac.

Deloc complicat si foarte usor de realizat unul din platourile pe care eu le consider obligatorii pe masa fiecarui iubitor de arta culinara.

DSCF0972

DSCF0973

DSCF0999

DSCF1001

DSCF1003

DSCF1004

DSCF1005

Alaturi de un vin alb demisec , in parerea mea , nu pot decat sa va doresc Pohta Mare!!!

Comentarii
  1. Chat Noir spune:

    Lipsesc puţin ca să-l vizitez pe Mirko şi când mă întorc … cică cu burta plină … păi eu sunt cu ea goalăăăă … şi apoi mai arăţi şi-un tort … îmi vine să plâng de ciudă că nu le pot gusta. Gata, îmi scot nevasta la restaurant.

  2. dramoleta spune:

    1. Pe aici nu prea gasim lapte de cocos si nici fructe de mare de calitate. Cu ce le putem inlocui? Cu lapte de cuc si cu fructe confiate cumva? 😆

    2. Te prinde si albul 😎

  3. Jenika spune:

    Mare sef…..
    VEzi cum ajut eu economia romaneasca???
    Toti care vad ce gatesc eu …de atata pofta vor iesi la restaurante si macar in felul asta un sector economic o sa functioneze perfect…
    :))

  4. Jenika spune:

    Madam……
    Fructele de mare le poti inlocui cu fructe confiate iar laptele de cocos cu lapte obisnuit…insa nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa iasa…
    :))
    Sarumana mare de critici….constructive…
    :))

  5. anca spune:

    vaaaai! tulai ,faina bloaga ai amu 😯
    vad ca ne ispitesti,noroc ca nu-s la fro cura! :rooll:
    pune neste emoticoane ,atunci ar fi zuper bloaga! 😎

  6. Jenika spune:

    Anca ….inca nus atat de destept….
    Nu stiu cum si de unde mama naibiului sa fac si asta cu emoticoanele….
    Da incercam…incercam…..
    🙂

  7. dush spune:

    deci chestia aia arata de-ti bati copii 🙂 adina baleste pe birou…conform traditiei 🙂

  8. Jenika spune:

    Gata….am pregatit mopu……!!!
    :))

Lasă un comentariu