Cautari …..cautari…..

Posted: 15 august 2009 in Piticisme

In urma unei zile libere la multa gandire si desfatare fizico-sexuala , am dat concediu la neuronii suprasolicitati si am decis sa scutur putin praful de prin blog. La 3 luni de zile de la inceputuri si pana in prezent , probabil pentru mai noii si mai vechii cetitori , dar chiar si pentru mine , era cazul.

Si tot stergand praful si lustruind mobila din dotare , am ajuns la bucataria  din master bedroom si   am dat peste o usa secreta, cel putin pana acum pentru mine , unde am dat  peste ce se cauta si ce nu se cauta pe  mosia proprie din dotare.

Minunatii de cautari….

Si cum cele mai relevante sunt si cele mai suculente iata minunatiile de cautari si eventualele mele raspunsuri:

1.asesinatos de mujeres en juarez – Da…dar nu sunt eu de vina!

2.ce mancam duminica – Ce prepara Jenika?

3.gyulatelke – Nem tudom

4.where to eat a good sacher tort in vienn – Hotel Sacher?

5.jenika – Eu……unicul….

6.spaniola goala- Cine? Eu???

7.pitikul jenica – Eu….pitikul…..

8.prea sexy- Daca tu spui….Da vezi ca ma fac sa rosesc….

9.gyulatelke – Insisti??? Insisti???

10.jenica din san/jose – Da. De acolo…..

11.gyulatelke – Bai frate …da chiar nu stiu…..

12.piticul jenica gastronomu’ – Eu….gastronomul…….

13.aluat mexicanos – Aluat…dar inca nu i-a prins……

14.fufe – Probabil cautai trufe…..de ai ajuns la mine…..

15.torturi sexuale – Auleo maica….bice lanturi si catuse imi mai trebuia ….

16.carcatita – Mah……de asta chiar nu am gatit….. da daca vrei am niste retete de caracatita…

Comentarii
  1. Chat Noir spune:

    Şi eu mă mai delectez cu minunăţiile de căutări …
    Şi tu ai renovat … ai spart vreo doi pereţi şi ai adus mai multă lumină.

  2. Jenika spune:

    Era cazul…Negrul parca nu ma prindea….
    Desi noaptea toate pisicile sunt albe…. ups…. negre….
    :))

Lasă un comentariu