Filozofia bucatariei personale

Posted: 13 august 2009 in Cu burta plina, Retete a la Jenika

Filozofie proprie

Stiu ca sunt multi cei care poate vor critica  modul meu de a realiza si prezenta anumite  retete consacrate in gastronomia mondiala. Stiu asta , insa pentru mine , a gati presupune multa dragoste si aplecare pentru asa  ceva si mai mult decat atat un spirit de inovatie deosebit care sa te impinga in fiecare zi sa afli ce se poate intampla „daca”. De aici si concluzia mea. Cei care doresc sa realize retetele prezentate de mine sunt bineveniti si daca li se pare ca sunt diferite de tiparele mondiale gastronomice tin la spun ca asa este. Sunt diferite si tocmai asta face diferenta intre a lucra intr-o bucatarie si  a iubi bucataria. In lume se gasesc multi chimisti care sa realizeze o reteta conform si cuvant cu cuvant , doar si numai pentru ca e vorba de o reteta a vreunui mare sef bucatar , insa sunt foarte putini aceia care impinsi de la spate de dragostea pentru mancare si mancat sunt dispusi sa treaca peste limitele impuse de aceste retete.

Pitikuljenika

Comentarii
  1. Antoaneta spune:

    Da-i incolo de invidiosi, tu esti maestru, gatesti bine, scrii bine, traiesti bine, cum vrei sa fii iubit de toata lumea?

  2. Jenika spune:

    Madam …tocmai ce am pus sus noua nazbatie ghicitoare….
    🙂
    Si cat despre partea cu grijile…chiar nu le am…
    🙂
    Era doar un gand rebel prin capul meu de zurliu…
    🙂

  3. dush spune:

    tu bagi in seama toate gospodinele frustrate?

  4. Jenika spune:

    Nu madam…chiar deloc….
    🙂
    Am eu alte ganduri marsave in creierul meu …..ala care este…!!!
    🙂

  5. dush spune:

    am crezut ca s-o luat de tine oareshce purtatoare de fusta cu shortz cum ca n-ai acrit borshu’ cu sare de lamaie in loc de borsh 😉

  6. Jenika spune:

    🙂
    Cam greu….cam greu…..
    Mai intai as fi intrebat-o ce si care este formula chimica si dupa aia as fi cerut sa imi desfasoare sinteza compusilor ….
    :))

  7. dush spune:

    pfiii..vorbesti ca mamaie :)) deci sa inteleg ca dai afara femeile din bucatarie cand fac pe desteptele?:D

  8. Jenika spune:

    Da de unde madam….
    Ba dimpotriva…..
    Io incerc sa le bag in bucatarie …da ele nu si nu….!!
    :))

  9. dush spune:

    pf…nu stiu ele ce misto e sa faci taitzei si ravioli la 4 maini…ce stiu ele senzualismu’ situatiei cand barbatu’-ti sterge lacrimile cat tu tai ceapa..of of.

  10. Jenika spune:

    vai….vai…..
    Chiar asa…ravioli la 4 maini…opera pentru orgasm si conceptie…
    Upsss….
    🙂
    Senzualismul situatie mi se pare mult mai tragic atunci cand gatesti naked doar cu o surta pe matale…..
    Offf…offff… mai …mai…..
    :))

  11. dush spune:

    da, da pentru asta tre sa ai un cur d’ala ca blonda din pozele tale. al’fel strica efectu’ la ravioli :)) sau depinde..ca voi aveti ditai fetzele alea de masa cu care va incingeti..deci n-ar fi treaba..topless is fun 🙂

  12. Jenika spune:

    Efectul curului blond asupra raviolilor albastre….iote ce senzualitate…ce debordare a nefirescului exuberant…….
    Topless????
    Pai daca ma pozitionez topless in bucatarie chiar o sa fie fun…….
    :))

Lasă un comentariu