Chestionare rutiere…

Posted: 11 august 2009 in Piticisme

Cu ceva zile in urma ma puse necuratul si am zis ia sa imi testez io putinele cunostinte teoretice de manevrat  masina prin lungul si latul romanikai , desi permisul meu de conducere inca mai este valabil pana prin 2012 , cand statul costarican o binevoi sa il preschimbe.

Pana aici toate si frumoase si cum internetul ne da de toate , am cautat pe Goagal si am dat peste aceasta pagina , aflat in posesia unor superbe chestionare rutiere pentru examenul de conducere.

Surprize ….surprize…..

Se pare ca umilele mele cunostinte de legislatie rutiera nu corespund legilor romanesti.

ScreenShot002

ScreenShot001

Asa ca am vaga impresie ca voi ramane un simplu pieton toata viata , atent la ceilalti participanti la trafic.

Sau poate ma insel……


Comentarii
  1. Cristina spune:

    In Romania , singura chestie legata de legislatie pe care ar fi util s-o stii e legata de partea de amenzi si contraventii, ca sa stii exact cat sa dai spaga politistului care te-a oprit…Deci, nu te stresa 🙂

    • Jenika spune:

      Draga Cristina……
      Stresul meu era tocmai nebunia din capul unor oameni care se presupune ca ar trebui sa se ocupe de niste treburi serioase tocmai pentru a nu exista echivoc. Din fericire sunt posesor de permis de conducere al unei alte tari…….
      :))

Lasă un comentariu