Balet , culoare , flexibilitate….

Posted: 30 iulie 2009 in Nuduri erotice, Piticisme

Balet in pictura

Edgar Degas

Edgar Degas

Culoare si flexibilitate….

001002003 004

005006007008

Fara forma si culoare parca nu am fi noi. De dimineata ma obsedeaza Edit Piaf. Iar eu , nu pot decat sa simt ca pot si vreau sa dansez. Daca cineva la nastere ne-ar spune cu precizie ora si data mortii noastre , oare ce am face diferit in viata noastra? Oare ce am schimba radical din modul nostru de a fi? Oare cum am iubi? Oare cum am face dragoste? Oare cum ne-am trezi in fiecare dimineata? Oare ce gust ar avea cafeaua? Oare cum ar mirosi aerul? Dar un curcubeu? Oare ar mai conta?

Edit Piaf

La Foule

Comentarii
  1. anca spune:

    coane,tocmai am citit postarea despre popa daniel,acu’ ma lovesti in capatina cu delicatesuri d’astea! 😆
    La vie en rose 😀

  2. Jenika spune:

    Ce sa fac madam!!!!
    Una calda una rece!!!
    🙂

  3. Culoarea si flexibilitatea pe care ai expus-o aici imi da o stare de goliciune. Baletul, poate, era printre putinele frumuseti fara goliciune. Acum s-a dus si asta. S-a dus. De tot chiar.
    Imi place doar ultima, unde dama este imbracata mai mult, mult mai mult. Pastreaza misterul, pastreaza curiozitatea. Nuditatea este bine pusa in valoare in penumbra. Lumina-i sterge din intensitateafarmecului.

    Edith Piaf te unge, final, pe incheieturi. Te leaga bine apoi, de gandul dansului ce-l putem construi perfect amatori fiind.

    Daca as sti ziua decesului, cafeaua ar fi mai amara, ar ploua poate mai mult, ar ninge, ar fi inghet.
    Cand nu stiu e bine, e mult mai bine sa stiu ca ma pot bucura de inca 100 de ani poate, poate. Fara sa stiu imi traiesc eternitatea.

  4. Jenika spune:

    Nu sunt un clarvazator si cu atat mai putin un vraci modern…insa tristetea din spatele unui zambet e poate mai apasatoare decat vrem noi sau lasam sa se inteleaga. E greu sa stii ca doare si si mai greu sa stii ca nu poti sa spui nimanui desi tacerea ta este un strigat supraomenesc…
    Daca am stii ziua si ora…intr-adevar cafeaua ar fi mai amara…..

  5. Jenika spune:

    Ce crezi ca am simti in nultima secunda? Ar fi un infinit? Sau poate am uita sa mai simtim ceva?

  6. […] ma lovesti in capatina cu delicatesuri d’astea! La vie en rose … fique por dentro clique aqui. Fonte: […]

Lasă un comentariu