Empanade de platano

Posted: 25 iulie 2009 in Retete a la Jenika

Ei na…..

Trebuia sa fac si inventia asta latina. Mai mult mexicana. Mai mult dulce.

Simpla si eficienta.

Cele 4 platanos madure pe care le tot tineam spre invechire si trecere a timpului le-am si introdus putin taiate pe burta in domnul cuptor. Doar 15 minute. Ele nu trebuiau sa fie coapte. Ci doar trecute de jumate fix. Dupa ce le-am trecut prin furcile caudine ale unui furculite obisnuite , le-am si adaugat putina faina de porumb, dar nu grishat , ci din cel care cu continuitate utilizez la tortillas sau empanadele normale. Rezultatul fieresc a fost un aluat destul de elastic , pe care l-am si lasat in pace pret de 3 minute. Pana una alta , in timp ce minutele tarzii ale serii de Sambata treceau vremelnic , am navalit brusc spre usa frigiderului unde erau ascunse privirilor mele de ceva vreme , o cutie maricica cu fasole boabe , fiarta. I-am aplicat un tratament inuman cu nitzica ceapa tocata marunt alaturi de un catel de usturoi ce a avut aceasi soarta , peste care pentru torturarea maxima a compozitiei am adaugat si neste telemea rasa marunt. Sare. Piper. Tabasca. Trei picaturi . Ce a urmat este de-a dreptul fabulos.

Filmul va rog.

Pure de platanos

Procesul de realizare a empanadelor

Presarea empanadei

Adaugam umplutura

Empanada realizata

Empanadele se prajesc

Rumenirea empanadelor

Aranjament cu empanade

Empanada gata

Gata de atac

Comentarii
  1. Miju spune:

    vegetarianu-le le le!!!

    :))
    de fapt eu vorbesc, de cand cu caldurile astea energie nu-mi mai trebuie, ca am depozite substantiale acolo unde eram odata ca tras printr-un inel. hidratare cu piersici zemoase si tone de pepene, cam la asta am ramas

  2. dush spune:

    sexy…da ii trebuia si niste burduf 😛

  3. Jenika spune:

    Coane…Imbatranim…imbatrinim…..
    :))
    Sau poate sunt doar eu si nu imi dau seama……
    :))
    Sa vezi ce colacei sexy am io….te minunezi….
    :))

  4. Jenika spune:

    Madam….incercam…incercam….
    Insa e foarte greu sa cumpar asa ceva prin zona asta…..
    Baietii nu stiu decat de branza telemea , branza palmito si ceva mozzarella…..
    :))

Lasă un comentariu