Schizofrenie muzicala si matinala…

Posted: 21 Mai 2012 in Muzica aiurea si haihui, Piticisme, Pseudojurnal gurmandoerotic, Touristul turistic

Numele meu e Jenika si sunt schizofrenic, Nu sunt deloc atractiv si cu atat mai putin fotogenic,
Cel mai bun prieten al meu e un clovn ce imi da sfaturi, Are ochii de broasca si traieste in urechea mea,
El vorbeste mult si uneori se supara, Si cand il intreb lucruri el niciodata raspunde,
Dar el isi da viata pentru mine si eu viata pentru el…..
***Adaptare libera impusa dupa niste versuri ce le fredoneaza piticul din urechea mea!

Comentarii
  1. matusalem spune:

    Excelent! 😆 😆 😆

  2. […] Undeva din josul lumii Lumina îl tot împinge El se-agață-n colțul lunii Ce cândva era o minge… […]

Lasă un răspuns

